Kungsportens Trafikskola

Välkommen till oss - och kör försiktigt!

Vår kontaktinfo

Kungsgatan 7, 461 31 Trollhättan

Öppettider på kontoret

Välkomna in till oss om ni har frågor eller behöver hjälp med bokning och kursmaterial.
Mån - Tors kl. 08-17
(Lunchstängt kl. 12-13)
Fredagar kl. 08-13

Stängt alla röda dagar!

Betalningsinformation

Bankgiro: 321-2867
Org.nr: 556077-2450

Här tar du del av våra villkor och information som är viktig för dig att känna till.

För tung trafik

Våra teori- och körlektioner för tung trafik utgår ifrån Grafitvägen 8 i Trollhättan

Vår personal

Här är dom som kommer ta väl hand om er!

Hans

Trafikskolechef, utbildningsledare på personbil och mc. Eco Driving utbildare. Hans är även grundteorilärare
och håller i handledarutbildningarna (introduktionskursen). Hans gör även körbedömningar och läsförståelsetester.

Hans

TRAFIKSKOLECHEF

Magnus

Finns att nå på kontoret under öppettiderna. Välkommen!

Magnus

KONTORIST OCH ADMINISTRATÖR

Pär

Trafiklärare och utbildare på personbil. Halkbanelärare (Risktvåan) och riskettlärare.

Pär

Anders

Trafiklärare och utbildare på personbil. Håller i utbildningarna för moped och Risk ettan A och B.

Anders

Lasse

Yrkesförarutbildare och trafiklärare. Utbildare på lastbil, lastbil med släp, buss, yrkesförarkompetens samt personbil. Utbildare på Heavy Eco Driving.

Lasse

Anders T

Trafiklärare, utbildar på personbil och tung trafik. Heavy Eco driving och Yrkesförarkompetens utbildare.

Anders T

Yrkesförarutbildare och trafiklärare. Utbildare på lastbil, lastbil med släp, buss samt personbil.

Benny

Om Kungsportens Trafikskola

Your image

Kungsportens Trafikskola AB är ett familjeföretag som grundades 1946. Trafikskolans ambitioner är att med hög kvalitet, service och kompetens erbjuda och utveckla attraktiva och miljöriktiga lösningar inom yrkesförarutbildningar och körkortsutbildningar som är anpassade till kunden. Skolans pedagogiska grundsyn är att varje elev är unik med olika livs- och arbetserfarenheter. Vi möter varje person utifrån dennes bakgrund och förutsättningar. Vi skapar en positiv miljö för fortsatt lärande och personlig utveckling.