Your image

Ibland kan det vara svårt att nå oss då vi under perioder inte är inne på kontoret eller är upptagna med kunder. Har ni problem att få tag i oss är det enklast att skicka ett mail till eller ett sms till 070 778 83 59 så gör vi vårt bästa för att återkoppla så snart som möjligt.

Här hittar du allt du behöver för ditt körkort!

Välkommen in till oss på Kungsporten! Vi utbildar på alla körkortsklasser! Skolan är centralt belägen vid Resecentrum, nära tåg- och busstationen.

Körkort B

Vi hjälper dig på vägen till körkortet! Ett körkort ger dig både trygghet - och frihet. Glöm inte att du måste ha körkortstillstånd innan du börjar övningsköra.

Körkort AM

Vi hjälper dig på vägen till AM-körkortet eller förarbeviset för moped klass 2! Hör av er till oss för information om nästa kurs.

Introduktionsutbildning

Både handledare och elev måste ha en giltig kurs innan ni kan börja övningsköra. Eleven måste även ha ett giltigt körkortstillstånd inom grupp 1.

Sample image

Köp material och kurser online

I vår e-handel finns både kurser och böcker/kursmaterial. Vi erbjuder flera paket, även möjligheten att köpa enskilda böcker. Du kan självklart även komma in till oss eller boka via telefon.

Intresserad av körkort för tung trafik?

Kontakta oss i dag!